суботу, 28 жовтня 2023 р.

                                                                  https://docs.google.com/document/d/1R2DUHZpqf64wn4Jw4G-iVcCEbwIIw5kf4D0AZedPcRU/edit?usp=sharing       

понеділок, 30 березня 2020 р.

Самоосвіта


Звіт про самоосвітню роботу 2018-2019 н.р.

План самоосвіти  на 2018 -2023 н.рік

Ми навчаємось для того ,
 щоб удосконалювати себе
Конфуцій

Етапи самоосвітньої роботи на 2018 -2023 рік
Діагностичний
2018- 2019 н.р.
1.Аналіз професійних недоліків
2.Складання плану роботи по обраній темі самоосвіти
3.Використання методів діагностики та прогнозування педагогічних процесів під час вивчення проблеми  на засіданні методобєднання
4.Сприяти адміністрації щодо впровадження в роботу інтерактивних технологій в організацію навчання молодших школярів
5.Накопичити теоретичні знання про проблему

Апробація та впровадження в практику
2019-2022 н.р.
1.Відвідування уроків вчителів школи , району
2. Вивчення нормативно – правової бази викладання предметів
3.Участь у роботі ШМО, РМО та методичній роботі школи
4.Апробація розробленої моделі на практиці
5.Розробити систему завдань щодо впровадження інтерактивних  технологій в організацію навчання учнів, як основу формування компетентності
6.Підвищити рівень професійної підготовки

Узагальнюючий
2022-2023 н.р.
1.Видання педагогічної рекомендації щодо розв’язання  щодо розв’язання проблеми
2.Висвітлення досвіду роботи
3.Експозиція матеріалів з даної проблеми
4.Розяснення наукової основи значення даної проблеми на засіданні методичного обєднання

Проблемна тема
Тема, над якою працює колектив школи
 Тема, над якою працює обєднання
вчителів початкових класів
Тема, над якою працює вчитель
Розвиток особистості вчителя та учня шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій в контексті НУШ
Модернізація освітнього процесу як чинник розвитку вчителя та формування конкурентноспроможного учня
Формування особистості шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій в системі початкової освіти

Мета роботи :
-        вплинути  на процес навчання в початковій ланці, підвищити ефективність, спрямувати на розвиток  особистості учня;
-        використовувати ефективні засоби керування пошуковою діяльністю молодших школярів через поступове ускладнення і варіювання змісту пізнавальних завдань;
-        озброювати молодших  учнів системою інтелектуальних умінь, загальних та спеціальних прийомів навчання роботи.
Завдання:
- організовувати  колективно –групові форми навчальної діяльності з обговоренням її результатів;
- утверджувати гуманістичний стиль взаємовідносин між вчителем і учнями із завищеною і заниженою самооцінкою;
- усувати негативний вплив зовнішньої оцінки.


Шляхи реалізації:
-        навчати дітей за системою розвиваючого навчання;
-        впроваджувати інтерактивні методи і форми навчання.








Опрацювання фахової літератури

Рік

Література

2018 -2019

1.Григорєв. А. Психолого –педагогічна діагностика.-Київ: Преса України, 2005.-155с.
2.Бех І. Особистісно зорієнтоване виховання.-К.,1998
3.Освітні технології .Науково-методичний посібник// укладач Пєхота О.-К,: аск,2002.-С.27 -44
4.Дибський С.Н. Технології, методи, прийоми/С.Н. Дибський // завучу. Усе для роботи.- 2012.-№15.-С.31-38

2019 -2022
1.Сисоєва С.О. Творчий розвиток особистості : сутність, специфіка/Творчість у контексті розвитку людини: Матеріали міжнародної наукової конференції: 23-28.05.-частина 2 .-К.. 2003-448с.-С.42
2.Пушкарьова Т. Взаємодія вчителя початкових класів з учнями в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Т.Пушкарьова//Початкова школа .- 2002.-№6.-С.47 -49
3.Баранецька Н.Урок технології особистісно зорієнтованого навчання /Н.Баранецька// школа .- 2011.-36.-С.37 -38
4.Надвинична Т.Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання/Т.Надвинична//психологія і сусп.-во.-2008.-№3.-С.41-55
 2022-
2023
1.Десятченко Н. Моделі сучасних уроків //завуч .-2002.-335.-С.5
2.Стрибна О.В.Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи .-Х.:вид.група «Основа», 2005.-176с.
3.Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології .-К.: Академвидав, 2004
4.Капінус Н.В.Самоосвітня діяльність молодших школярів: методичні поради, дидактичний матеріал.-Х.: Вид .Група «Основа», 2005.-96с.
5.Пендерецький Ф.Особистісно зорієнтоване навчання: досвід/Школа.-2011.-С.38-56
Вивчення передового педагогічного досвіду
Анотація досвіду
Тема. Впровадження елементів інноваційних технологій – як засіб розвитку творчих здібностей школярів.
Автор. Кравчук Надія Вікторівна, вчитель початкових класів Андрушівського НВК
Тема. Формування творчості особистості молодших школярів шляхом застосування інтерактивних технологій – як засіб розвитку творчих здібностей школярів
Автор. Борчевська Ольга  Іванівна,вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії
Тема. Розвиток пізнавального інтересу як засіб формування особистості молодшого школяра на уроках української мови
Автор. Гавриш Руслана Миколаївна
Досвід вчителів грунтується на компетентнісно зорієнтованому підході до організації освітнього процесу, який передбачає оволодіння щколярами ключовими компетентностями, які в майбутньому дозволять  їм вирішувати різноманітні проблеми у повсякденному житті, професійній та соціальній сфері.
Новизна досвіду полягає у спробі конструктивної реалізації в педагогічній практиці цілісної системи розвитку навчально – пізнавального інтересу шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій  в системі початкової освіти: на уроках , позаурочний час, роботі з батьками.
В основі досвіду-фундаментальні положення теорії пізнання, обгрунтовані у працях відомих  педагогів Я.Коменського, К.Ушинського, С.Русової, грунтовно досліджені у теоретико- експериментальних роботах Г.Щукіної.
Суть досвіду Формування особистості  шляхом творчого підходу та дивергентного мислення, де постійно використовуються завдання для розвитку комунікативних умінь, навичок, передбачаються ситуації, у яких діти можуть пропонувати різноманітні шляхи вирішення проблеми.
У технологіях досвіду чітко простежуються :
-засоби розвитку учня шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій:
- організація навчального співробітництва на рівнях «учитель- учень», «учень –учень»:
- навчальні завдання життєвого змісту;
- самостійна робота над помилками:
-можливість вибору складності завдань

Результативність  досвіду підтверджена  реальними успіхами учнів за аналізом навчальної діяльності та в успішній співпраці «дитина –батьки» ,
і « батьки- дитина»:
-        переважає активна позиція на уроках;
-        адаптація до оточуючого середовища;
-        високий рівень самостійності дітей;
-        творча орієнтація;
-        взаємодопомога, взаєморозуміння у батьківському колективі;
-        - сформованість ключових та предметних компетенцій.




Плани

Індивідуальний план роботи під час карантину                                                                                     Індивідуальний план роботи на час карантину з 06.04 по 24.04                                                     Індивідуальний план роботи під час карантину